We might as well be strangers

Idag hade jag min muntliga redovisning i samhällskunskap. Vi har jobbat i flera veckor med konflikter och jag hade inriktat mig på Kashmir. Det gick typ ganska bra.. blev sjukt torr i munnen, svamlade mest men om Jenni säger att det gick bra så är hoppet inte ute i alla fall.. hoppas bara Janne tyckte det. Jag klarade mig i alla fall från att stirra ner i pappret hela tiden:D

Sen drog jag och Jenni ner på stan, sista gången på en vecka som Jenni är hemma så vi drog till Nancy's och jag tog min vanliga wrap. Så smarrig!! Sen gick vu runt och det blev en investering i en ansiktsmask faktiskt, rekomenderad av Jenni. Så om jag har finnig, fet och slapp hy imorgon är det hennes fel!! :P

Bye,


Bedshaped - Keane <3

Los comentarios
De: nanthin

du va asbra! ;) ingen kommer vara bäättre

2007-11-07 @ 11:03:56
URL: http://nanthing.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0