Try Again

Nej, det var väl det jag trodde.. Nyköping slog INTE Norrköping. För då måste man slå hårt. Och det gjorde de inte. Bara Patric och han är från Södertälje. Han var bäst, och jag fick en present av honom. Jag blev skitstolt, en mjukispingvin från "Surf's up!" med surfbräda till, ascoolt!

Idag är det konsert.. yey.. åå, jag kommer göra bort mig totaaaalt! Det är kul att veta det :) Men men, man känner ju ingen att göra bort sig inför. TACK Felicia att du sa det, annars skulle jag dött ännu mer än vad jag kommer göra. Jag märker en trend här, jag skriver alltid något om Felicia, vi kanske ska göra det till något jag skriver om varje dag, eller vad säger du? Felicias hörna, vad hon har gjort, sagt eller så ;D

Önska mig lycka till.

Bye,

Los comentarios
De: Josephin

Lycka till! Du skule sjunga va?

2007-11-24 @ 18:59:20
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: Evelina

Skulle du sjunga solo idag?
Gick det bra? :)

2007-11-24 @ 23:29:46
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0