The Frog Prince

Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu.. Står och provar 80-talskläder!! xD Det är så kul så jag vet inte vad.. De som känner mig vet att jag har vissa klagomål på vissa nedre delar av kroppen mellan låren och fötterna och om jag säger att till och med de såg små ut i jämförelse till mammas kavajs axelvaddar!! SENSATION! Det är en ganska söt kjol som är typ i linne med en slits där bak och en matchande kavaj som har jääääääätteaxelvaddar! Ni skulle se min 7-årige brors min när jag visade honom. Han bara stod och glodde! Det var så kul så jag höll på att välta (internskämt at Frizon). Nu kanske ni undrar varför jag står och provar 80-talskläder såhär på en torsdagskväll. Jag ska nämligen på 18-årsfest hos Linda och temat är 80-tal. Jag blev så exalterad när jag fick kortet. Jag äälskar att klä ut mig på det sättet. Men seriöst, de såg ju helt hemska ut på 80-talet!! Jag har inte riktigt förstått det än, hur de kunde sätta på sig sådana saker.. Sen fick jag en kjol av mamma som är typ pepitarutig och söt :)

Imorse vaknade jag lite för sent så jag missade bussen och beslöt mig för att stanna hemma över lunch eftersom jag ändå bara skulle hinna vara med på 10 minuter av naturen. Det var jätteskönt för då fick jag sova lite extra och det är alltid uppskattat :D När vi kom till skolan hade teater och danstvåan värsta uppvisningen. Den var asrolig ibland, speciellt en pjäs om någon Kajsa. Haha, han typ hoppade på henne, bokstavligt talat. Sen var sångerna ganska konstiga också, men så handlade det om renässansen också..

Yes, ikväll var det träning igen. Jag har blivit alltför slarvig med den på senaste, vilket har resulterat i oönskade konsekvenser. Det sätter sig verkligen i psyket när man inte får träna :/ Ganska jobbigt faktiskt, men nu har jag ju i alla fall ett gymkort så nu är det bara att köra på ;)

En sista kommentar går till Felicia; JAG ÄR SÅÅ STOLT ÖVER DIG! (haha, vad var det jag sa..;))

Bye,


Los comentarios
De: Felicia

tack för kommentaren ;)

2007-11-22 @ 21:05:20
URL: http://feliciawulkan.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0