SUCK!

Jag har blivit utmanad av Josephin att skriva 7 sanningar om mig själv!

Reglerna är:
1. Länka till den som utmanat dig.
 2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat i deras blogg eller maila.

Jag blir så nervös inför muntliga redovisningar att jag mår råilla.
Som person är jag så öppen att det är synd om mig..
Jag bits (bara personer jag känner riktigt bra dock)
Jag har lagat mat åt Paulinho i Hammarby
Nancy's-Jan vet vad jag vill ha på min grillade wrap
Jag har aldrig varit full, inte ens lullig
Jag längtar sjukt mycket efter nyår!!

Jag utmanar: ewwwe, vivekaahlstrand, sabinesvanell, cexie, nanthing, och de som vill..


Los comentarios
De: Anonym

haha... vet han vad du vill ha på mackan? ;)

2007-11-05 @ 18:51:03
URL: http://josephinnordin.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0