Put it behind you now

Idag har det varit en helgalen dag.. Började med en underbar sovmorgon till 8.00! :D Sen när jag skulle lämna mitt kära hus så hann jag ta unfefär 2-3 steg utanför dörren innan jag halkade på röven och asgarvade medan jag kollade så ingen såg. Sen går jag på bussen och möter osociala Frida och Stina. Sen vid nästa busshållsplats möter vi en gammal tant som verkade lite borta. Jag måste faktiskt återberätta hela konversationen för hon var så knäpp!

Tant: Åå, vilken fin! (Pillar på Stinas väskas flärp)
Stina: Tack..
(Stina skriver i frosten på busskuren)
Tant: Vet du vad du har skrivit?
S: Öö..
T: Dittidittidittidiiiii, det betyder Zoom Zoom, det vet man när man har haft en tekniker som kille.
S: Öö.. Mm.. ?
T: Min handled är ur led, men som tur är finns det barnstorlek (pratar om handledsvärmare) men nu ska jag till Stockholm.
S: Jaha..
T: Det gäller att kunna koppla ihop rätt elsladdar, det är ett som är säkert.
S: Öh, jah..

Hon verkade lite lost..
Sen hade vi några sköna lektioner, svenska, matte, handledartid och dans. Hade glömt mina kläder, men det gick ändå. Vi skulle komma på en egen kombination till 4 (!!) åttor. Vi skulle ha med en pas de bourre (?), ett hopp, ett riktningsbyte och en början och slut.. Vi kom typ på 1,5 åtta.. asmycket kvar!


Bye,

Los comentarios
De: Josephin

haha, okej... skum tant xD Men sånna är roliga på sitt sätt också ^^

2007-11-21 @ 18:42:48
URL: http://josephinnordin.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0