Leaving so soon

Yey, tredje dagen på karaktärsveckan. Vi började med film på roxy, "La vie en Rose" eller något sånt. Om Edith Piaff. Den var såååå lång! Och såååå snurrig. Roligast var i slutet när alla började klaga högt. Hela tiden hörde man någon "Och nuuu slutar den!". Så började en ny scen och alla klagade igen :P

Efter det så drog jag, Viveka och Jennifer till Nancy's som vanligt. Där träffade vi Malin Bj så vi käkade lite där ett tag. Vi i mediatvåan är så "lyckligt lottade" att vi har vårat första matte B-prov efter karaktärsveckan så vi drog upp till skolan på mattestuga i stället för att göra medieuppgiften på stan. Så nu känns det som om man har fått ordning på saker och ting i matten. Ganska skönt. Nu kanske man orkar satsa på något högre betyg :D

Ikväll blir det barnvakt åt lillebrodern. Asslappt med andra ord.. Hanh tittar bara på TV dagarna i ända.. så jag funderar på att lägga den där ansiktsmasken som jag köpte för 100 år sen känns det som :P

Imorgon blir det gymnasiemässan med Nanthin och Anni :D Hoppas på att det blir skoj!

Bye,

Don't look back if I'm a weight around your neck
Because if you don't need me I don't need you
-Keane<3


Jag saknar dig..

Los comentarios
De: nanthin

satsa på ett högre betyg? :O Jag kommer få kämpa för ett G! :(

2007-11-14 @ 19:42:32
URL: http://nanthing.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0