Jump Around

Dagen började med en sovmorgon på 1,5 timma, sen svenska som inte är alltför jobbigt, sen matte. Gjorde lite saker som behövdes göras och präntade in ännu lite mer kunskap i huvudet, vilket inte är alltför dumt. Sen handledartid. SYOn kom förbi och jag bokade tid med henne på fredag för att diskutera min framtid :P Funderar allvarligt på psykologi, i min drömmar om polishögskolan och i plånboken på juridik.. vore inte dumt med något jobb där mittemellan :D
Sen var det dans och jag, Viveka och Nanthin har typ kommit på 2 åttor, har 2 kvar, men vi fixar det ;) Har en kick kvar och ett riktinginsbyte kvar.

Yes, imorgon blir det "studiedag" för min del, men det blir det tydligen för resten av klassen med. Har egentligen temadag, men ingen tänker gå. Ingen tar närvaro ändå så.. ONÖDIGT! Lotti, vår handledare, asgarvade tillochmed när vi pratade om den ;P Det får en int riktigt att se så allvarligt på dagen :P

Bye,

don't let my hope fade until you've said no

Los comentarios
De: nanthin

kommentar a la nanthin. Jorå vi fixar det ;) SOVMORGON IMORN DÅ:D

2007-11-27 @ 19:07:39
URL: http://nanthing.blogg.se
De: Bästis

"vi har egentligen studiedag"
Jag ser att ett tryckfelsnisse har vart framme!

2007-11-27 @ 19:17:50
De: Josse

Tack Ewwe, såg inte det:P Ojojoj, vad fel det hade kunnat bli ;)

2007-11-27 @ 22:23:31
URL: http://degeryd.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0