Is it any wonder?

Idag har jag och plånboken (mutti und vati) varit på stan och kollat efter advent/jul/nyårskläder. Lite tidigt kanske vissa tycker, men i vår familj är va så sjukt upptagna så vi inte har tid sen :P Hade som vanligt sjukt mycket beslutsångest. Tänkte först köpa den glittriga tunikan på VILA, men sen går vi in på Vero Moda och såg en typ beige tröj/tunika som jag ville ha. Men den är lite jobbig, hade den varit liiiite längre hade den varit perfekt.Nu kommer jag tyvärr gå runt och vara orolig att jag visar stjärten. Det vore inte alls bra.. Men jag ska köpa såna där blanka leggings till dom. Jag har haft megaproblem med dom tidigare, men nu kan jag faktiskt acceptera och till och med tycka dom är snygga! :) Men vad som helst är bättre än förra året! Hoppas bara jag hittar mina leggings. Annars blir det panik.

Ikväll blir det bio med Martina, Marie och Alex. Myspys.

Bye,

Los comentarios
De: Jennifer

haahha du är ju seriöst sjuk :D tänker på bilddagboks kommentaren

2007-11-17 @ 21:48:32

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0