Hamburg song

Imorse drog jag till södertälje inte senare än 08.30. Då skulle vi börja repa med kompet inför mötet. Gick ganska bra, förutom att jag improviserade till en låt så det kunde lika gärna som det kunde bli bra, en naturkatastrof. Var faktiskt ganska nervös innan, när varken famljen eller Ewwe eller Felicia hade kommit. Sen när jag satt där vid pianot såg jag mina föräldrar och syskon droppa in. En sten lyftes från hjärtat. Sen preciiiis innan jag skulle börja spela typ så ser jag två figurer till komma in. EWWE OCH FELICIA!! Två stenar till från hjärtat. Skitbra, så då var jag typ inte så nervös längre. Ni lyser upp min dag tjejer. Sen gick spelningen jättebra typ. Tillochmed elgitarrlåten gick helt okej :D Ingen hörde om jag spelade fel i alla fall :D Btw så ääälskar jag Jessicas mamma, hon var så go efteråt och gav mig massa komplimanger, nästan så mn stod och bölade :P

Efter det drog jag och Felicia ner på stan och kollade leggings. Ska ju ha ett par svarta till nyår, men de hade inte kommit in än så jag fick testa med ett par lila. Och de var verkligen lila! Men jag tror i alla fall det blir dom i svart modell :D

Bye,

Los comentarios
De: Felicia

Du var jätte bra! :D och du lyser upp min dag med ;)

2007-11-18 @ 17:06:43
URL: http://feliciawulkan.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0