Crystal ball

Någon mer än jag som har varit i Mölnbo sista tiden? Det var egentligen inte meningen.. jag satt där på tåget hem till Järna, läste min superbraiga bok och ur högtalaren hörs  "Nästa Järna". Jag ställer mig upp, hoppas på att pappa har hunnit komma så jag slipper stå ute länge och frysa. När tåget har stannat ser jag de blåa skyltarna där stationsnamnen står. MÖLNBO??! What on earth?? Så.. öö.. jag hade åkt en station för långt och missat min. Hur lyckas jag? Jag typ asgarvar när jag ringer pappa och säger att "Nej, jag har inte blivit misshandlad på perrongen, jag står i Mölnbo". Han sa efteråt att han hade tänkt tanken.. Så där stod jag, utanför Abbe's café och pizzeria i 15 minuter och väntade på min käre pappa. Ja, så var man en erfarenhet rikare.. :)

Vad har man gjort annars då? Vart på Nancy's såklart med Viveka och Malin, haft en massa tråklektioner och blivit asarg på min naturlärare samt mig själv. Jag blev såå besviken när jag fick se mitt betyg från naturlabben, har nästan aldrig blivit så arg på mig själv när det gäller skolan. Det är så illa att jag inte ens tänker skriva ut det betyg jag fick.. Åh, Naturkunskap B är INTE mitt ämne. Även om det är ganska intressant.. Nej, jag får helt enkelt satsa på de andra ämnena. Asså har jag för stor press på mig? Ibland tror jag det, även om jag inte är den värsta.. :/

Bye,


Los comentarios
De: Evelina

Jag säger det igen:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Men de sa fel på tåget?

2007-11-21 @ 22:16:31
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: sabiiiiiinis

josse smarto, hahahaha så sjukt roligt att du åkte för långt
du är så rolig jag börjar nästan gråta av skratt!
hahahahahahahhaahaha!! :D

2007-11-22 @ 17:22:48
De: Emma

Jag tror att Natur läraren Lisa har skit höga krav bara. Jag hade glömt en tvåa fast skrivit rätt formel med bokstäver och då fick jag sämre för det. Jag tror att du är skita braa! :D

2007-11-22 @ 18:54:46
URL: http://baraemma.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0