The Blues

Ja, nu har jag fåttklagomål IGEN! Denna gång från den gula sidan (mitt lag) vi vann med 5-2 över röda:P

Vaknade vid 1 idag så har inte hunnit göra mycket, tänkte städa och sedan gå ut och sola lite :D Ewwe + familj tänkte komma på besök om ett tag. Vi ska ju nämligen till Danmark (Legoland) tillsammans ;) Men jag missar Sakta och Mainstreet på Jesusrock :( DOm är typ bra. Och Jacob och Richard är ju med i Sakta. Mäkta imponerade ;) Men men.. solen lockar!
Byebyeee

Los comentarios
De: Evelina

Wiiie, Danmark och Legoland here we come! :)

2007-06-02 @ 17:55:02
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: Jennifer

HAHA din segis! klockan ett hade jag bara en timmes jobb kvar och jag jobbade 7 timmar idag...

2007-06-02 @ 18:58:50

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0