Restoration

Japp, nu vet jag inte om jag har så många Switchfoot-titlar kvar att döpa mina inlägg till så jag har tillfälligt bytt till Sakta. :P

Igår var Ewwe och hennes familj här. Vi ska tydligen vara i Danmark tillsammans i 6 dagar =D Asmajsigt! Värsta 4-stjärnigt hotell och grejer =)  längtar, denna sommar kommer bli rooolig! Först Hampe en vecka med massa söta kompisar och förmodligen ett gäng nya, sen en vecka att bara sega hemma, sen Danmark och Legoland med Ew, sen Frizon (:D) och sist men inte minst, förhoppningsvis, Beach 2007!! Skojigt i say ;)

Denna dag var väldigt trevlig. Skulle ha hand om fikat i kyrkan, jag och Ewwe hade bakat muffins. Så vi sprang runt där i cafeet och fyllde på påtår och grejs :P Majsigt värre! Men tyvärr kunde jag itne hänga med till Nancy's för min bror behövde övervakning. Så jag lade mig och solade massa :D Asskönt det med. Hoppas att jag har fått lite färg i alla fall. Skola imorgon.. bajs.. är inte färdig med matten än..:S

Have a nice day

Love is the movement - Switchfoot<3


Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0