Our deadweight

Totaaaalt värdelöst. Tog 12.17-bussen in till stan för jag hadde sovmorgon. När jag sitter och väntar på nästa buss (är redan i södertälje) så får jag ett sms av Nanthin, vi har redan slutat. SÅÅÅ värdelöst att ta sig in till Södertälje nmär jag kunde solat eller gjort något annat lika betydelsefullt?! Aja, min bror fyller i alla fall 7 år idag, så GRATTIS världens sötaste William! =)

Hade slöktmiddag nyss. Mathilda roade sig med att skriva "Hej sötnos" till alla killar på min msn när jag var borta..:@ Ägnade heela eftermiddagen att förklara mig. PINSAMT!!

Bajsallergi. Har typ blivit pollenallergisk igen.

Have a nice day, especially you Tomas!


Los comentarios
De: Evelina

Hälsa sötnosen William ett stort grattis från mig! :)
Haha, lyckat att åka in till stan och sedan tillbaka! ;)
Och vad ska du göra när Sakta-låtarna tar slut? För du har väl bara 4? ;)

2007-06-05 @ 22:14:11
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: Mathilda

Snacka om att överdriva, hela eftermiddagen? de var ju för att du fortsatte skriva till dina loverboys ;)

2007-06-05 @ 22:29:37
URL: http://maaathiildaa.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0