Only hope

Grrr, jag blir så arg! Min cp-mobil funkar ju inte!! :@ Kanske beror på att jag råkade slänga den ashårt i marken, men det ska den väl ändå tåla? Det skulle ju vara kvalité på den!! Fick den ju dessutom på min födelsedag, så så gammal är den inte!? Ursch, jag har bara lust att slänga den i golvet igen, vem vet, den kanske börjar fungera då :@

Näst sista dagen på Roxy. Jag kan ju inte säga att jag kommer sakna det speciellt mycket.. det var väl skönt att inte göra något, bara kolla på film.. men man blir såå seg! Jag har typ inte orkat göra någonting, typ solat.. Fast i dag så pluggade jag faktiskt. Har äntligen börjat på mitt engelskaprojekt :D No me gusta el engelskaprojekt..

Sista filmen imorgon skulle tydligen vara bra, trevligt som omväxling.. sen bär det av till Ragnhild :O Hoppas det inte smittar.. ;)

Have a nice day (eller night)

Los comentarios
De: Evelina

HOPPAS ATT DU HAR BLIVIT SMITTAD AV RAGNHILDBAKTERIEN! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2007-04-27 @ 13:28:57
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: Hoff

råkade slänga i golvet? hmmm... ;)

2007-04-27 @ 19:19:10

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0