I dare you to move

Jag trodde att jag skulle vara stark nog att motstå denna våg av bloggar, men så var inte fallet. Men välkommen i alla fall =)

Denna dag har verkligen varit död.. har inte gjort något annat än suttit på msn... fast det var ju ganska trevligt i och för sig, trevliga människor och så.. men jag hade nog föredragit att göra något. Jag hatar så fruktansvärt mycket att vara hostig och förkyld just nu, nu när man kunde ha hängt på Friskis & Svettis. Hade varit så skönt, längtar verkligen till träningen. Och konstigt nog till skolan.. jag måste ha blivit knäpp. Är säkert den uteblivna träningens fel. arrrrg!

Awakening - Switchfoot (me like)

<< Josefine Degeryd

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0