Golden

Idag vaknade jag klockan 09.15. Sovmorgon! :D Började 12.00 så det var asskönt. Fast när jag kom till skolan visar det sig att Peter (natur) är sjuk och att Jonna (matte) skulle på möte, så vad var det då för vits att gå till skolan?? Hmm.. trevligt att träffa alla så klart, men ändå. 1 timma i skolan var ju lite onödig.

Är lite stolt över mig själv, jag har sökt jobb! På något hotell typ... hoppas hoppas!!

Längtar inte till morgondagens spanska kan jag ju säga.. å, hatar det! Candido är typ asläskig och tvingar en att översätta saker man inte kan om man inte är spansktalande, vilket jag inte är. Och dessutom alla naturnördar.. åå! VILL INTE!

Haha, nästa vecka kommer bli såå skön. Jag ska, på skoltid, gå på bio 2 gånger i veckan!! Det skulle typ bli klassiker och blivande klassiker, men ändå! Mycket skönare än skolbänken :D Och picknick varje dag med Jenni och Viveka :D gött..

Have a nice day.


Los comentarios
De: Evelina

Du menar väl 2 biofilmer per dag? :P

2007-04-18 @ 15:57:24
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0