Awakening

Haft en jättetrevlig dag idag, vaknade lite tidigt dock men det kan man faktiskt offra :)

Träffade Evelina och Felicia i Södertälje och åkte sen till Stockholm. Där hittade jag en ganska söt tröja på Gina Tricot, gul som allt på senaste tiden.. Sen gick vi in på Zara och får syn på en föråldrad fjortis. Håret färgat platinablondt (inget fel med det) men sen så står hon och visar halva magen. OCH har typ 7 nyanser brunare foundation än vad någon levande männniska matchar med. Askul, den var typ svart. xD Fast det goda humöret sjönk kraftigt när jag insåg att inte en enda normal affär har en vanlig, stickad, grå kofta med knappar. Grr... jag slår vad om att tillochmed Södertälje har bättre utbud..

Befinner mig just nu hos Bine med Ewwe och Rebecka. Vi kollade precis på några Hipp Hipp-avsnitt och tänkte sen sova över. Majsigt I say..:)

Burn out Bright - Switchfoot

Los comentarios
De: anonymvillhaengråkofta:re

Vi hade väldigt trevligt tycker jag :) trots koftan såklart :( haha, tanten var ju en himla skön prick ;)

2007-04-13 @ 20:07:14

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0